فرآیندها - ترویج، ارتباطات و توسعه روستایی

 
دانشکده کشاورزی
واحد انفورماتیک دانشکده
  • رفع مشکلات اینترنت دانشجویی
  •  
    مدیریت امور آموزشی
     
    مرکز فناوری اطلاعات
     
    مدیریت تحصیلات تکمیلی و استعدادهای درخشان
     
    ترویج، ارتباطات و توسعه روستایی
     
     
    بروزرسانی: 28-6-1402
    فرآیند سنوات ارفاقی

    معرفی:

    درخواست سنوات ارفاقی وظیفه عمومی

    طبق ایین نامه  وظیفه عمومی :

    1.دانشجویان کارشناسی از ترم 11 به بعد نیاز به مجوز افزایش سنوات وظیفه عمومی  از طریق کمیسیون موارد و پلیس +10 دارند. 

    2.دانشجویان کارشناسی ارشد از ترم6 به بعد نیاز به مجوز افزایش سنوات وظیفه عمومی از طریق کمیسیون موارد و پلیس +10 دارند.

    3.دانشجویان دکتری از ترم 11 به بعد نیاز به مجوز افزایش سنوات وظیفه عمومی از طریق کمیسیون موارد و پلیس +10 دارند.

    چنانچه در مهلت مقرر موفق به اتمام واحدهای درسی نشوند مجدد نیاز به افزایش سنوات وظیفه عمومی دارند.

    گردش کار:

    درخواست افزایش سنوات تحصیلی پس از تکمیل و ارسال توسط دانشجو به ترتیب مراحل زیر را طی می‌کند:

    1. مدیر امور آموزش ( دانشجویان کارشناسی ) ومدیر تحصیلات تکمیلی ( دانشجویان مقطع ارشد و دکتری)
    2.  ارجاع به کمیسیون موارد خاص دانشگاه 
    3. اعلام نتیجه حکم کمیسیون موارد خاص به دانشجو
    4. اعلام حکم به واحد وظیفه عمومی جهت دریافت فرم معرفی به پلیس +10
    5. مراجعه دانشجو به دفاتر پلیس +۱۰ و دریافت معرفی نامه سنوات ارفاقی
    6. ارائه پاسخ نامه سنوات ارفاقی از دفاتر پلیس +۱۰ به واحد وظیفه عمومی
    7. فعال کردن سایت سامانه آموزشی دانشجو براساس فرم دریافتی از پلیس+10 (دانشجویان کارشناسی : واحد حین تحصیل) و (دانشجویان ارشد و دکتری : واحد تحصیلات تکمیلی)

    پرسش های متداول:

    1.برای درخواست حتما باید حضوری مراجعه شود ؟ از طریق سامانه erp.znu.ac.ir  امکان ثبت درخواست وجود دارد.

     

    کارشناس مربوطه: -


    ارتباط با ترویج، ارتباطات و توسعه روستایی

    به منظور ارائه خدمات بهتر، هرگونه پیشنهاد و انتقاد سازنده خود را با ما در میان بگذارید